My WoRLd=)







LOT'Z OF LOVE N KISESSSSS FROM ME...

WELCOME TO MY PAGE!!!!!!!!





>My Buddies:)<

Monday, March 21, 2011

5 YES and 1 N0...


>>Ok..Ok... Suddenly ak terigt satu permainan yg ak men mase ak g motivasi bina diri ary tuh...
Here's the rule...Ak akn bg 6 kenyataan pasal ak...5 yg betul..and satu yg salah...berda
sarkan dgn hanye melihat dr gmbr ak....Ak nk korng guess.. Which one is not describing me... Sape yg dpat teka which kenyataan is NOT describing ME... IS THE WINNER.....:D hohohoho

>> Tp this is only for fun ok tkde hadiah kot... hohoh....So, this is the pic of me:


>>So ini adelah kenyataan pasal ak:

1. I like Cheese..
2. I like Purple..
3. I like to play Xbox 360..
4. I like to watch football..
5. I like shopping..
6. I am the oldest in my sibling...

>> So selamat meneka:D

1 comment:

Plz... leave a comment..anything bout me,my blog,or what so eva:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Cute Panda