My WoRLd=)







LOT'Z OF LOVE N KISESSSSS FROM ME...

WELCOME TO MY PAGE!!!!!!!!





>My Buddies:)<

Saturday, March 12, 2011

Kenape Saya Sayang 'Abu' Saya??

>>Assalamualaikum dan salam sejahtera sume(Chewah tertiru ayat 'Miss Ran' lak... sowi 'Miss Ran') ok..ok.. kite tukar... halo-halo..anyong haseyo... konichiwa.... (^3^)

>> Ok mybe anda2 sume tertnye2.. Who is 'Abu'... sejenis abu rokok kah? smpah kah? haiwan kah? manusia kah? apa kah?? teke-teki lah anda2..hohohoh drum roll please....(drum pon
berbunyi...) ringdingding... the answer is MY PET!!!! ohhohoh

>> K mybe anda2 sume ade pets anda sendri tpi ak nk cite gak pasal pet aku...cu cite cu cite(dipetik dr ayt movie hantu kak limah balik rumah...hohoh)

>> And the reason ak syang ABU ak adelah:

1. Die ske golek2


2. die tmbam and gebu



3. Die ske bermnje2(p/s: that's not my hand...it's my father's :) )


4. Die sgt comel
`
5. Sbb die adelah ONE AND ONLY ABU(^w^)


>> and the main reason is he is my pet n I luv him for the rest of my life... Saya Syang Abu Saya!!
N come on u guys think he is cute right?? comel kn die??? hohohoh

No comments:

Post a Comment

Plz... leave a comment..anything bout me,my blog,or what so eva:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Cute Panda