My WoRLd=)







LOT'Z OF LOVE N KISESSSSS FROM ME...

WELCOME TO MY PAGE!!!!!!!!





>My Buddies:)<

Tuesday, March 6, 2012

Thank You. (^ x ^)

>> Hye u oll'z..

Sejak kebelakangan nih...jumlah viewers tok blog ak smakin meningkat... ak perasan bile ak mule buat cre penulisan yg len... mybe dulu ak suke merapu pjg lebar mereka tk suke perhaps... so skrg ak buat pendedahn tok keep it simple... so here's my blog stats stkt nih... APE2 PON THX TO ALL OF U VIEWERS WHO VISITS MY BLOG!!! KUMAO!! LUV YA!!! SARANG HAEYO!!


From 2009 until now my viewers dh mule mncecah 500 viewer..

tok satu bulan dah hampir mencecah 60 viewers ( T _ T) terharu nye...sob2..

dan dlm semigu adelah dlm 20 viewer...(walupon tk smpi 30 lagi.. tpi ak tetap terharu..sob2)

Seriyesly ak feel terharu.,... hope berterusan cmni... to all sowi ak tkde banner nk bg..ak x reti nk buat...betul xtpu punye...

No comments:

Post a Comment

Plz... leave a comment..anything bout me,my blog,or what so eva:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Cute Panda